Fast Moving Consumer Goods0

De FMCG-sector verandert snel door veranderend koopgedrag van consumenten, eisen voor duurzaamheid en nieuwe technologieën. InTheArena helpt jouw organisatie om voorop te blijven lopen in deze veranderingen.

fast moving comsumer goods
prev
next
Maaksector

In de maaksector is het belangrijk dat er efficiënt gewerkt wordt. Daarom wordt er continu gekeken hoe het proces slimmer en beter kan. Door onze 5-stappen methode toe te passen kan je dat op een snelle manier doen, samen met de mensen van de werkvloer. Zij weten immers vaak het beste wat er nodig is om te verbeteren.

Distributiesector

In de distributiesector is uniform werken steeds belangrijker. Een bedrijf dat organisch is gegroeid wil uiteindelijk toch op een zelfde manier gaan werken, los van het land waar de distributie plaatsvindt. Dat betekent dat er goed gekeken moet worden wat er verandert, in welk land de overgang het grootst is en hoe je de nieuwe manier van werken het beste kan uitvoeren. Daar helpen wij bij.

Retail sector

In de retailsector vervagen de grenzen tussen online en offline winkelen. Een klant wil direct een product online kunnen bestellen als het in de winkel niet meer op voorraad is. Daarom werken retailers met nieuwe kassa systemen en moeten ook de processen daarachter veranderen. In de winkel wordt anders gewerkt en ook op de ondersteunende afdelingen op het hoofdkantoor.

Wat we doen

Veranderingen succesvol doorvoeren bij grote organisaties, dat is wat we doen. Daarbij richten we ons niet op ‘wat’ maar op ‘hoe’. De aanleiding van de projecten, ‘wat’, staat vast. Dit kan gaan om het implementeren van een nieuw systeem, een nieuwe strategie of een nieuwe werkwijze door verandering van wet- en regelgeving. Om dit succesvol uit te voeren is het belangrijk ‘hoe’ je mensen zover krijgt om zaken anders te doen dan ze op dit moment gewend zijn. Dat is waar onze expertise ligt. Onze consultants staan niet naast maar in je organisatie. Zij nemen het voortouw en maken samen met jouw specialisten een succes van het project.

Onze klanten aan het woord

Klanten zijn tevreden over het werk van de consultants van InTheArena. Zij delen hun ervaringen en benoemen wat zij zo waarderen.

prev
next

Ik kijk terug op een superfijne samenwerking. In The Arena! Confronterend, to the point en altijd met het efficiente doel voor ogen.

Heineken

InTheArena heeft met hun aanpak de basis gelegd voor een implementatie aanpak die we wereldwijd gaan inzetten voor meerdere distributiekanalen

Henkel

Fijn om te werken met mensen die samen kunnen werken met mensen van alle achtergronden. Zij brachten het perspectief van de medewerker telkens terug in het project.

Tommy Hilfiger
Stuur Wendy een bericht

    Werken bij

    Stap jij binnenkort in de arena bij ons team van consultants?

    Bekijk vacatures