Processen verbeteren
Meer doen in minder tijd, hogere kwaliteit leveren, de klant beter en sneller bedienen en zorgen dat medewerkers op hun best zijn, alles om het beste resultaat te behalen. We helpen medewerkers om elke dag het werk beter te doen.
The credit belongs to the man who is actually in the arena
Continu verbeteren
Continu verbeteren. Wij zijn onderdeel van het team en stimuleren hen om te gaan oefenen, proberen en te leren. We verminderen de complexiteit en zorgen dat verbeteringen behapbaar zijn. Door focus te hebben op het 'hoe' en tot actie over te gaan, behalen we snel de eerste successen en creëren we ambassadeurs voor de verbetering. We zorgen dat de nieuwe manier van werken blijft en zorgen voor betrokken medewerkers die steeds beter en slimmer werken.
Medewerkers doen meer in minder tijd en leveren hogere kwaliteit.
Toevoegen van waarde voor de klant staat centraal.
Stimuleren van oefenen en leren door continue verbetering.
Nieuwe werkwijze blijft, met betrokken medewerkers die steeds slimmer werken.
Wat levert onze aanpak je op
- Meer doen in minder tijd
- Hogere kwaliteit leveren
- De klant beter en sneller bedienen
In de praktijk
Continu verbeteren is een goede manier om elke dag te kijken wat je kan veranderen om de klant nog beter te helpen. Onze InTheArena 5-stappen methode sluit naadloos aan bij methods die ook daarop gericht zijn, zoals LEAN, Six Sigma en Agile werken. Bij ons gaat het er ook om hoe je de mensen zover krijgt om telkens te kijken hoe ze kunnen verbeteren . Dat is waar onze expertise ligt. Wij staan niet naast de organisaties maar samen in de arena. Wij nemen het voortouw en maken samen met de mensen van de werkvloer van elke verandering een succes.
Gerelateerde cases
Bekijk welke projecten wij doen, hoe we dit aanpakken en wat de resultaten zijn.
van den Brink