Een digitale en innovatieve private bank - InTheArena
Implementeer een digitale werkwijze voor alle medewerkers met klantcontact binnen de Private bank.
Digitaal, Innovatie, Implementatie, Verandering, InTheArena. In the arena, Digital, Tools
1560
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-1560,bridge-core-1.0.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.3,vc_responsive
 

Implementatie van digitale en innovatieve tools voor een private bank

Aanleiding: Een bank wil digitaal gemak met persoonlijk en waardevol advies combineren. Het doel is dat medewerkers flexibel en efficiënter gaan werken zodat er meer tijd en ruimte is voor de klant. De digitale tools die de bank hiervoor inzet moeten praktisch toepasbaar zijn. Het is van belang dat alle medewerkers hun klanten via beeld kunnen bedienen, open staan voor de nieuwe digitale tools en deze ook gebruiken.

 

Opdracht: Implementeer een digitale werkwijze voor alle medewerkers met klantcontact binnen de Private bank.

 

Onze aanpak: InTheArena was verantwoordelijk voor de implementatiestrategie en de uitvoering daarvan.

  • Wij zorgden dat de medewerkers opgeleid en begeleid werden, zodat zij volgens de nieuwe digitale werkwijze konden werken.
  • Wij zorgden dat digitale tools (zoals digitaal signeren en digitaal documenten uitwisselen) voldeden aan de werkwijze en richtlijnen van de bank en aansloten op alle processen.

 

Resultaten: De processen zijn gedigitaliseerd en geoptimaliseerd door de nieuwe tools en techniek. Medewerkers werken inmiddels succesvol met de nieuwe digitale tools.

Dit zorgt voor een flexibele en efficiënte werkwijze waardoor er meer tijd is voor commercie en kwaliteit van de dienstverlening. Ook de klant ervaart de voordelen. Zij zijn positief over de combinatie van digitaal gemak met persoonlijk advies.